ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
Οι σημερινές οικονομικές συνθήκες, ο έντονος ανταγωνισμός στην αγορά και η προσπάθεια των επιχειρήσεων για προσέλκυση νέων αλλά και η διατήρηση των υφιστάμενων πελατών, καθιστά την προσφορά άριστης εξυπηρέτησης έναν από τους σημαντικότερους επιχειρηματικούς στόχους αλλά και πυλώνα της επιτυχίας τους.
Η φιλοσοφία της προσφοράς άριστης εξυπηρέτησης είναι μια φιλοσοφία που θα πρέπει να διαπνέει όλες τις δραστηριότητες της κάθε εταιρείας και να λειτουργεί σε όλα τα επίπεδα της διοικητικής πυραμίδας.
Κλειδί στην επίτευξη του στόχου της προσφοράς άριστης εξυπηρέτησης όμως είναι τα άτομά που επωμίζονται το ρόλο της εξυπηρέτησης των πελατών στην καθημερινή τους εργασία είτε κατά πρόσωπον είτε τηλεφωνικά.
Απαιτείται λοιπόν οι εργαζόμενοι αυτοί να είναι άρτια και συστηματικά εκπαιδευμένοι για να είναι σε θέση να ανταποκρίνονται αποτελεσματικά στα καθήκοντά τους.
ΣΤΟΧΟΙ
Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση:
ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ:
Άτομα που εργάζονται στα τμήματα εξυπηρέτησης πελατών κατά πρόσωπο ή τηλεφωνικά είτε στον τομέα λιανικού εμπορίου είτε στον τομέα των Υπηρεσιών.
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ: 14 ώρες
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: Ελληνικά